Go Back   Hags-club forums General Chat General Discussion

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-18-2015, 04:43 AM   #1 (permalink)
Senior Member
 
Atmosk's Avatar
Join Date: Sep 2012
Posts: 1,257
Thanks: 33
Thanked 82 Times in 65 Posts
Atmosk is on a distinguished road

Default BDO RU

Anyone else playing the Black Desert Online RU Beta?

I'm currently downloading at a blazing speed of 34 kb/s...

Last time I checked Russia isn't that far away from Canada :S
Atmosk is offline Reply With Quote
Old 09-18-2015, 10:25 AM   #2 (permalink)
nubcake.net
 
Hagzor's Avatar
Join Date: Dec 2011
Posts: 12,218
Thanks: 956
Thanked 2,072 Times in 1,483 Posts
Hagzor is a jewel in the roughHagzor is a jewel in the roughHagzor is a jewel in the rough

Default

This shit is very laggy maybe coz of that
Hagzor is offline Reply With Quote
Old 09-21-2015, 02:02 PM   #3 (permalink)
Senior Member
 
Atmosk's Avatar
Join Date: Sep 2012
Posts: 1,257
Thanks: 33
Thanked 82 Times in 65 Posts
Atmosk is on a distinguished road

Default

yeah, but I had a lot of fun in the beta, how about you? I dunno, this game feels like a cross between TERA and Archage.

Do you think the probability of hags is pretty high?

So far I enjoyed the game and am excited for the NA release in 2016.
Atmosk is offline Reply With Quote
Old 09-21-2015, 03:01 PM   #4 (permalink)
nubcake.net
 
Hagzor's Avatar
Join Date: Dec 2011
Posts: 12,218
Thanks: 956
Thanked 2,072 Times in 1,483 Posts
Hagzor is a jewel in the roughHagzor is a jewel in the roughHagzor is a jewel in the rough

Default

Hags exist.
We re not sure about how it will go with selling for Russina region, maybe we wont :O i dont know, it is up to matt with his high-minded opinnion

It will almost for sure will be released for EU/NA, so dont worry much ;)





// PS, dont tell anyone. Matt is playing the game and he dont want to get banned or spotted, so he keeps his uber-dmg-aimbots-nospreads-1shotkill-ninjamaddskillz private
Hagzor is offline Reply With Quote
Old 09-21-2015, 04:08 PM   #5 (permalink)
Senior Member
 
Atmosk's Avatar
Join Date: Sep 2012
Posts: 1,257
Thanks: 33
Thanked 82 Times in 65 Posts
Atmosk is on a distinguished road

Default

oh this is good news!

I'd pay for hags for RU! I'm playing by myself so I need all the help that I can get. The google english translation patch is hilarious, half of the game doesn't make any sense in english and I have no idea whats going on. But the actual combat and running around was super fun.

My dream feature list would be things like:
1.) ESP
2.) Teleports & speeds
3.) Raidbots
4.) Aimbot? Not really needed lols
5.) banme features

one can only dream! I tried doing some hacking myself but for some reason I couldn't access any memory regions, I didn't try to hard but it seemed very strange, Dogmatt will probably laugh at me because the game is likely protected by some simple alien shits that I can't figure out. Don't laugh, I am a student of molecular biology, I focused on different things other then programming.
Atmosk is offline Reply With Quote
Old 09-21-2015, 04:39 PM   #6 (permalink)
nubleng
 
dogmatt's Avatar
Join Date: Dec 2011
Posts: 3,478
Thanks: 40
Thanked 1,287 Times in 557 Posts
dogmatt has disabled reputation

Default

ennol ubergrindfest hag atm dat game about grind 24/7
do not pm me about hwid resets, refunds, any kind of shit like why kepatch did nothing, how to code & be 1337omghaxxor
thx
dogmatt is offline Reply With Quote
Old 09-21-2015, 05:15 PM   #7 (permalink)
Senior Member
 
Atmosk's Avatar
Join Date: Sep 2012
Posts: 1,257
Thanks: 33
Thanked 82 Times in 65 Posts
Atmosk is on a distinguished road

Default

lol, wtb raidbot pls for ubergrindfest hag

PS: Dogmatt y u banned on UC?
Atmosk is offline Reply With Quote
Old 09-22-2015, 04:23 PM   #8 (permalink)
nubleng
 
dogmatt's Avatar
Join Date: Dec 2011
Posts: 3,478
Thanks: 40
Thanked 1,287 Times in 557 Posts
dogmatt has disabled reputation

Default

i gtfoed few nub moderastors in pm last one was kid & total fag
do not pm me about hwid resets, refunds, any kind of shit like why kepatch did nothing, how to code & be 1337omghaxxor
thx
dogmatt is offline Reply With Quote
Old 10-09-2015, 05:35 AM   #9 (permalink)
Senior Member
 
Atmosk's Avatar
Join Date: Sep 2012
Posts: 1,257
Thanks: 33
Thanked 82 Times in 65 Posts
Atmosk is on a distinguished road

Default

dang thats too bad DM, i always enjoyed your posts, even though no one in the world knew what you were talking about.

Anyways, BDO (ru) is really fun so far... hard to understand, but fun. I think I'll play when it comes out in NA
Atmosk is offline Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are Off
Refbacks are Off